Zwroty i reklamacje

Dbamy o satysfakcję naszych klientów, dlatego umożliwiamy zwrot zakupionych produktów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące zwrotów.

Zgodnie z polską ustawą o prawach konsumenta, kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Dotyczy to jednak wyłącznie produktów, które:

-Są zwracane w stanie nienaruszonym.

-Nie zostały otwarte (np. perfumy w oryginalnym, zafoliowanym opakowaniu).

Jeśli perfumy zostały rozpakowane lub użyte, sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu, ponieważ takie produkty są wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy ze względu na ochronę zdrowia i względy higieniczne.

Kiedy można zwrócić perfumy?

  1. Produkt jest nieotwarty:
    Można zwrócić perfumy, jeśli są w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (np. folia ochronna jest nienaruszona).

  2. Produkt jest wadliwy lub uszkodzony:
    W przypadku otrzymania wadliwego produktu (np. uszkodzona butelka, wyciekający płyn) masz prawo do reklamacji i zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu. W takim przypadku koszty zwrotu pokrywa sprzedawca.

  3. Błąd w zamówieniu:
    Jeśli sprzedawca wysłał niewłaściwy produkt, masz prawo do jego zwrotu i wymiany, nawet jeśli opakowanie zostało otwarte.

Kiedy zwrot perfum nie jest możliwy?

  • Jeśli perfumy zostały otwarte, użyte lub ich opakowanie zostało uszkodzone (np. rozerwana folia ochronna).

  • Jeśli zapach nie spełnia Twoich oczekiwań – prawo do zwrotu w ramach odstąpienia od umowy dotyczy towarów w nienaruszonym stanie, a nie oceny ich subiektywnej jakości.

Jak dokonać zwrotu?

📩 Powiadom nas o chęci zwrotu:

Napisz wiadomość na nasz adres e-mail: [email protected] lub skontaktuj się z nami przez Instagram @orientessence.pl

Podaj w niej numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz zwrócić.

📦 Odesłanie produktu:

Po potwierdzeniu zwrotu przez nasz zespół, zapakuj produkt w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

Wyślij przesyłkę na adres, który podamy w odpowiedzi na Twoją wiadomość.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient (chyba że produkt był wadliwy).

💰Zwrot pieniędzy:

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni roboczych.

Zwrot nastąpi na to samo konto, z którego dokonano płatności, lub w inny sposób, jeśli zostanie to wcześniej uzgodnione.

Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, skontaktuj się z nami natychmiast, abyśmy mogli rozwiązać problem. W przypadku uzasadnionej reklamacji pokryjemy koszty zwrotu i zaproponujemy wymianę produktu lub pełny zwrot pieniędzy.